موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

تیم فوتبال اورنبورگ در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، از شکست خانگی گریخت. در این دیدار مهاجم ایرانی اورنبورگ موفق به گلزنی شد.

تساوی ثانیه‌های پایانی اونبورگ در روز گلزنی ستاره ایرانی

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در دیداری حساس در خانه به مصاف دینامو مسکو رفت.

اورنبورگ که در این بازی محمد قربانی و سعید سحرخیزان، دو بازیکن ایرانی را در ترکیب خود داشت، پیش از این دیدار با ۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار داشت و دینامو نیز با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته بود.

دقیقه ۲۰ بازی سحرخیزان در محوطه جریمه دینامو صاحب توپ شد و با یک چرخش تماشایی موفق شد دروازه حریف نامدار روسی را باز کند تا اورنبورگ از میهمان خود پیشی بگیرد. در نهایت نیمه نخست این بازی با تک گل ستاره ایرانی اونبورگ خاتمه یافت.

نیمه دوم کاملا متفاوت‌تر از نیمه نخست رقم خورد. دینامو که از همان دقایق ابتدایی برای زدن گل مساوی وارد میدان شد در نهایت روی اشتباه «پرز» بازیکن حریف، گل مساوی را وارد دروازه میزبان کرد. در ادامه در دقیقه ۷۲ ماوهوب از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم دینامو رو به ثمر برساند. در شرایطی که می‌رفت این بازی با برتری تیم میهمان خاتمه یابد «پرز» که به اشتباه دروازه خودی را باز کرده بود در دقیقه ۹۵ گل مساوی را به ثمر رساند تا اورنبورگ از شکست خانگی رهایی پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.